Apache+FP+PHP+MySQL

Willi Gruber gruberw na connectel-cz.com
Čtvrtek Červenec 8 10:33:02 CEST 1999

Zdravim vsechny,

mam RH 5.2 s Apache 1.3.3 + FrontPage ext's + PHP (3.0.5). Nainstalovan
je i balik MySQL, kteryzto funguje, nicmene se mi nedari na nej pres PHP
dostat. Zkousel jsem instalovat PHP 3.0.9 (s mod. pro mysql), ale tam mi
to neprojde, protoze je to zavisle na knihovnach (GLIBC_2.0 a GLIBC_2.1)
- napr. libc.so.6(GLIBC_2.0). libc.so.6 mam, ukazuje na libc-2.0.7.so.
Jak z toho ven, popripade nevite nekdo, kde by se nasel nejlepe RPM
balik pro vsechny vyse uvedene rozsireni Apache. Bohuzel ty FP tam pro
jiste lidi musi byt, jinak by to asi nebyl az takovy problem.

Dekuji za pomoc.

Willi Gruber