ATI Xpert na work

Alexandr Nikolski sash na mujmail.cz
Čtvrtek Červenec 8 11:48:42 CEST 1999

On Čt, 08 čec 1999, M. Pospisil wrote:
> funguje dobre, i karta ATI Xpert na Play ( Xserver Mach64 )
> jestli muzu doporucit, tak o neco malo drazsi, ale o dost lepsi je RIVA TNT,
> ktera funguje taky bez problemu....
Jo, ale neznam firmu (v Ostrave), ktera by prodavala RIVA TNT PCI kartu. Mam tu
pred sebou dva ceniky a v zadnem neni. Navic v Proce mi rekli, ze graficke karty
na PCI se jiz nevyrabeji (sedel tam typicky priblbly uzivatel wiru, tak to
asi bude blbost). A potom za dve hodiny budu tu kartu kupovat a nemam cas litat
po Internetu jako silenej a hledat, ktera firma to prodava.

takze diky za radu, ahoj.
--
Alexandr Nikolski
sash na mujmail.cz