paleni audio CD - nelze pouzit libovolny wav?

Čtvrtek Červenec 8 12:21:54 CEST 1999

Dzon (dzon na writeme.com) wrote:
:
: Ahoj,
: problem je skoro popsany v $subj. Chtel jsem si z desky
: [ano, vinylove lisovane desky] vyrobit CD. Stahnul jsem
: tracky [44.1/16b/stereo] a neocekavaje problemy jsem
: spustil cdrecord. Ten jen zahlasil ze samply musi byt nasobky
: neceho pres 2k a skoncil. Takze jaka je nejsnazsi cesta
: vyrobit soubor se 'samplem' spravne delky? Doufam ze me neceka
: editovani wave editorem :-(

Zdar,
neni presne na tohle u cdrecordu parametr -pad? Ja jsem to teda
jeste nepotreboval, jen mi vzdycky vrtalo hlavnou k cemu to tam
je a ted se mi zda ze by to mohlo byt presne co hledas.

Leos