update X-3.3.1-52.rpm (pro RH6) neni OK

Čtvrtek Červenec 8 22:04:13 CEST 1999

Protoze autobus.
RPM, ktera by mela fungovat, jsou zahrnuta do aktualni verze RH6.0cz,
kterou najdete na zname adrese vcetne image pro paleni (jejich oznaceni
je 52cs):

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/

PS: protoze se blizi predani image CPressu, bude se image menit vice
    casto, nez v posledni dobe (tj. treba i 3x denne)

--
                        Milan Kerslager