Nefachajici access control

ornest na mail.nm.cz ornest na mail.nm.cz
Pátek Červenec 9 11:18:39 CEST 1999

> hosts.[deny/allow] omezuji pouze veci spoustene pres inetd (tedy apache
> a asi ani postgres se to netyka) a syntaxe v allow je zhruba :
>
> in.ftpd: LOCAL 168.227.1. 168.227.208.0/255.255.254.0 168.227.96.225

Ale tohle ja vsechno vim! Jenze ja sem zoufalej z toho, ze to nefacha,
proto s tim tady obtezuju. To, ze se to tyka inetd vim taky a taky sem
psal, ze to ale nefacha ani u apache ani u postgresa ani gdekolif jinde!
Ja myslel, ze mi nekdo poradi proc to nejde. Mlatim do toho uz tri dny,
zkousim vsechno mozny i nemozny a nic!!!
Takze doufam dal, ze mi nekdo opravdu poradi.

Diky
Matthews

--btw: Nemate nekdo levne na prodej nejakej slusnej perkusni revolver nebo
tak neco?