Pocesteni Ghostscriptu

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Pátek Červenec 9 12:20:29 CEST 1999

Bohuslav Coufal wrote:

> Dekuji za odpoved. Bylo by mozne ji trochu rozvest.
>
> Bob.
Dle meho nazoru gs funguje dobre. Ale je problem s nekterymi aplikacemi
napr. Netscape , ktere tisknou blbe.
Ja mam ovrene dve teorie. 1) bud se udela filtr (pro NN nekde existuje),
ktery do vysledneho postscriptu
nejak ( moc nevim jak) dodela hacky a carky.
               2) aplikace se donuti aby, pokud nepouziva standartni gs
fonty, pridala fonty do vysledneho postscriptu . Pak je vse ok a gs
tiskne cesky bez jakehokoli zasahu. To se mi podarilo napr. u
Applixware.

                                     Dan

--
Daniel Smolik