Nefachajici access control

ornest na mail.nm.cz ornest na mail.nm.cz
Pátek Červenec 9 12:08:23 CEST 1999

> Ja teda nevim, mozna to nevadi, ale ja to mam oddeleny carkama...
> Tzn. napr.:
> in.ftpd: 194.228.42., 194.228.232., 194.228.2.1

Tohle by melo bejt jedno, v manu pisou, ze to jde tak i tak. Ted to
zkousim postupne, jak to radil pan Simek, ale zase to nemuzu vyzkouset,
protoze mi zrovna sedi na compu nejaka baba! Cert aby to vsechno...
Ale mezi tim se objevil jinej problem - po delsim usili se mi podarilo
nainstalovat Apache s php3 a postgresa, takze to tak nejak funguje vsechno
dohromady - ovsem na jednoduchej skriptik s trivialnim sql dotazem mi
blbec oznami, ze nemuze najit zadanej server, kdyz tam dam IP nemuze pro
zmenu "getprotobyname"...Jednou vsechny compy co mam vyhazim z wokna!!!

Diky za vsem odpovedi, prosim - jeste to nevzdavejte!
Matthews