Jak zapisovat do souboru?

David Sauer davids na orfinet.cz
Pátek Červenec 9 22:14:38 CEST 1999

    ALMARA> Dobry den Mam zase problem. Muzete mi nekdo poradit jak osetrit
    ALMARA> zapis do souboru z

    ALMARA> vice procesu najednou, aniz bych prisel o nejaka data? Mam
    ALMARA> skript, ktery mi data z formulare na html strance uklada do
    ALMARA> souboru a nevim jak osetrit zapis do souboru, kdyz ten formular
    ALMARA> odesle najednou vice lidi (dany skript se spusti nekolikrat
    ALMARA> najednou). Potrebuji zabezpecit, abych o zadna data
    ALMARA> neprisel. Soubor oteviram s parametrem "a" (append) a data z
    ALMARA> formulare pridam na konec souboru.

soubor pred zapisem zamknout ...

flock (), fcntl (), zamykani pomoci link () apod.

Pr.:
1.) open ()
2.) flock (LOCK_XX)
3.) write ()
4.) flock (LOCK_UN)
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)