Apache & CGI

Petr Vodička pvodicka na soptik.dynip.com
Sobota Červenec 10 15:57:57 CEST 1999

Dobry den,

mam problem se spustenim CGI skriptu pod Apache serverem (linux 6.0, kernel
2.2.15)

mam takovyto jednoduchy skript :
    #!/usr/bin/perl
    print "Content-type: text/html\n\n";
    while (($key, $val) = each %ENV) {
     print "$key = $val\n";
    }
ktery ma vypsat nektere parametry (uz. jmeno, atd...)

ale kdyz ho dam pod /home/httpd/cgi-bin jako soubor test.cgi a kouknu se na
ten soubor http://192.168.0.2/cgi-bin/test.cgi
tak dostanu chybovou hlasku :  "The server encountered an internal error or
misconfiguration and was unable to complete your request."

a nedokazu s tim nic udelat, soubor ma povolene spousteni a cteni kymkoliv
(musel jsem v nem ale nastavit novou cestu k perlu : (bylo tam
/usr/local/bin/perl), tam ale perl nemam, tak jsem tam dal /usr/bin/perl -
tam je...

ale zkousel jsem jeste neco : spustit "/usr/bin/perl test.cgi" a to
funguje - vypise vsechny parametry

ale proc to neposle i browseru ?

Predem diky za vsechny rady.