POP 3 problemy

Petr Soucek petr na ryston.cz
Sobota Červenec 10 16:19:04 CEST 1999

Dusan Bolek wrote:

> Delivery has failed on the enclosed message for the following
> reasons reported either by the mail delivery system on the mail
> relay host or by the local TCP/IP transport module:
>
>    551 <bolekd na vscht.cz>... we do not relay
>
> Zajimave na tom je, ze to hlasi jen kdyz posilam postu ven, lokalne to
> funguje. Rekl bych, ze je to nekde v konfiguraci na linuxu. Nicmene
> pomoci PINE posilam postu bez problemu. Na POP3 neni co
> konfigurovat tudiz jsem ponekud puzzlovan.

Jenze to nema nic spolecneho s POP3, ale se SMTP, takze sendmail, qmail
nebo co pouzivate, na tom tedy JE co konfigurovat :-) Nepisete, jestli
se to tyka vsech mailu nebo jen nekterych. Proste SMTP server, ktery
pouzivate na odesilani posty ven ma nastavenou ochranu proti zneuziti
cizimi uzivateli, a z nejakeho duvodu i ty vase povazuje za cizi. Je
tedy treba ho spravne nastavit.

Zdravi

Petr Soucek