ANNOUNCE: guard - real time parser logu

Hanus Adler had na articon.cz
Sobota Červenec 10 23:59:50 CEST 1999

On 9 Jul 1999 20:30:41 +0200, ondrej na gate.eurexa.cz <ondrej na gate.eurexa.cz> wrote:

>ackoliv logcheck neznam, domnivam se ze se to od nej lisi zejmena tim ze
>guard jsem psal ja.
>
>proste mam svuj soft ktery dela presne to co ja potrebuju a nic co

omlouvám se, nemyslel jsem to zle -- měl jsem pocit, že třeba logcheck
znáte a právě Vám nevyhovuje, a chtěl jsem vědět, jak se Váš program od
něj liší, abych ho nemusel stahovat a zkoumat sám.

S pozdravem

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."