Nefunguje ftp

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Pondělí Červenec 12 08:45:02 CEST 1999

In article <37865A23.913E9D72 na iol.cz>, Vaclav Blaha wrote:
> [...]

Reseni:
Problem byl v tom, ze ProFTPd poslouchal jen na prvni sitove karte eth0.
Resenim bylo pridat do /etc/proftpd.conf prikaz
	Bind	192.168.10.2
ktery zpusobi, ze ProFTPd posloucha i na druhem portu s danou IP.
Jeste by me zajimalo, zdali jde nejak zajistit aby ProFTPd poslouchal
na eth1 a neposlouchal na eth0. (V pripade nouze si karty oznacim
obracene, nebo prohodim kabely a opravim konfigurak).

>Mam pocit, ze momentalne v konferenci bezi diskuse na to same ale se
>sendmailem. Subject je
>
>Re: vice eth0:x a vice sendmailu jak na to ?

Dik ti dobry vile. Sice mi to nic nereklo, zato me to nakoplo spravnym
smerem.

Radek Hnilica