KDE, KiKbd a ceska klavesnice

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Červenec 12 12:20:44 CEST 1999

> Locales jsem delal podle Czech Howto a stazene definice z ftp.fi.muni.cz
> - nepomohlo

   Co vypisuje

printenv LC_ALL
printenv LC_CTYPE
printenv LANG

Take doufam, ze mate spravne nastaveny /etc/inputrc. Ted kdyz se divam
na svuj pocitac, tak to skoro vypada, ze ze jeho obsah ignoruje (ve vi
klavesnice funguje, v mem login shellu tcsh take, ale bashi ne).

   Take je moznost se vykaslat na kikbd a pouzivat standardni X klavesnici
zapinanou prikazem setxkbmap nebo diky prikazum v XF86Config (viz Czech-
HOWTO) a aktivovanou Scroll Lockem. Jako by nestacilo, ze uz musi byt
konzolova a X klavesnice, jeste musi byt kikbd s mimoradne zprasenou
programatorskou mapou (tedy pokud je csp programatorska)...

> mel jsem oboje - stejny vysledek

Tak si tam rozhodne nechte to druhe.

> PS - pokud pouziju klavesu hacek + pismeno, vypise pouze pismeno (bez
> hacku).
> Jak ho donutit, aby ten hacek doplnil?

   Zapnout ceskou klavesnici :-(

> Je to cista instalace na cisty system. A stejne se chova i jiny pocitac

   To jsem si taky myslel. A ted koukam, kde se vzal patch na
/etc/X11/xdm/Xsession...

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229