Tuhnouci samba

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Červenec 12 13:28:43 CEST 1999

Hi,
	mam nainstalovany Linux, ktery ma slouzit pouze k jedinemu ucelu -
diskovy server pro sit cca 12x Win98.
Je tam nainstalovany RH-6.0 s kernelem 2.2.5 a nejaka distribucni verze
samby. Jedine co jsem provedl bylo vypnuti vsech zbytecnych daemonu,
nastaveni podpory charsetu v smb.conf a ve win jsem provedl potrebnou zmenu
registru pro PlainTextPassword.
Problem: kopirovani dat z win do linuxovskeho public adresare probiha v
pohode. Kopirovani opacnym smerem uz ma vazne problemy - kdyz dam kopirovat
adresar (hra forsaken) z linuxu do win (provadeno v exploreru), tak mi to
kopirovani vzdy zatuhne na stejnem miste a po chvili win hlasi, ze
kopirovany soubor je nedostupny.
Jedna se o soubor o velikosti cca 30KB. Perms ma v poradku, jako root jsem
jej bez problemu nakopiroval do /tmp (z win jsem nezkousel kopirovat jen
tento soubor samotny, ale myslim si ze on na vine nebude).

Dival jsem se do archivu konference a nasel jsem navod na :

socket options = IPTOS_LOWDELAY TCP_NODELAY

V logu jsem pak ale nasel, ze IPTOS_LOWDELAY je neznamy socket option (?).

Nenapada vas nekoho cim by to mohlo byt zpusobene? Ta masina je dvouproc.
366/ 128MB RAM

Diky za pomoc

Ahoj -
	Michal

--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---