Linux a rok 2000

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Červenec 12 13:52:39 CEST 1999

Mon, Jul 12, 1999 ve 01:47:24PM +0100 Petr Novotny napsal:
# > Nemluvim zde jiz o produktech, ktere
# > vznikly pred rokem ci dvema, ale Y2K chyby maji take, to je jiz naprosta
# > ignorance.
#
# Jenze to s tim souvisi.

No hlavne je to ekonomicky vyhodne pro programatory. Kdyz udelam v roce 1998
program za pul milionu s podporou dvoumistneho roku, bude po mne ta firma za
rok chtit 4 mista - dalsi penize, dalsi zakazka, opet ziju o rok dyl nad
vodou :)

#
# 1959 - sakra, co vlastne mivali za jazyky? Fortran? A hlavne - oni
# jeste nekde pouzivaji ENIAC? (No dobre, jsem o deset let vedle.)

hmm, napriklad:

eniac.gvid.cz :)

milan