LyX a čeština

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Červenec 12 18:48:57 CEST 1999

Jak v něm psát česky pomocí systémové klávesnice? Je to vůbec možné?
Zkoušel jsem i nastavit orig. lyxovou klávesnici, ale nepsalo mi to např. v okně pro
vyhledávání.
Existuje někde LyX-cz ready rpm, nešlo by zařadit do RH cz?

Mohl by se mi ozvat někdo, kdo to opravdu používá?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe