Linux a rok 2000

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Pondělí Červenec 12 19:27:58 CEST 1999

>No dobre. Mluvime ted o horizontu 40 let. Pred 40 lety se psal rok
>1959 - sakra, co vlastne mivali za jazyky? Fortran? A hlavne - oni
>jeste nekde pouzivaji ENIAC? (No dobre, jsem o deset let vedle.)
>
>Mam pocit, ze i ty nejstarsi stroje, co se dnes pouzivaji, jsou z
>konce sedmdesatych let - mluvime tedy o horizontu dvaceti let,
>nikoliv ctyriceti.

    Hmmm... to je sice pravda, jenze pred 40 lety neexistovaly pocitace rady
IBM PC compatible. A tech je od roku 1980 (+- autobus) pozehnane - ostatne
proc by napr. IBM bez  dobre vymysleneho prozkoumani trhu delala PC DOS
2000? Inu proto, ze programu, ktere pouzivaji MS DOS je velmi mnoho a je
skutecne hodne uzivatelu, ktere pouzivaji napr. klasicka AT inu proto, ze to
co na nich bezi funguje, rychlost je vyhovujici, tak proc to menit s kazdou
moderni vlnou v HW... az to jednou shori, zacne se uvazovat co dal... -
cesta je treba bazar a nebo novy HW, coz v tomto pripade bude znamenat i
zaplatit nekoho na napsani noveho SW... - naklady jsou nemale, takze
horizonty si strcte nekam... zalezi jak dlouho ten HW vydrzi...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz