apt-get pres proxy

Úterý Červenec 13 08:46:39 CEST 1999

Jan Kurik napsal:

>   Doby den !
>
>   Chtel bych se zeptat nekoho z Debianistu :-) , zda nevi jak donutit
> apt-get aby mi chodil pres proxy. Mam k internetu pristup pres FTP a HTTP,
> ale v ceste mi stoji prave zminovany proxy server.

RTFM. Jinak podivej se do /usr/doc/apt/examples/apt.conf.gz.
Melo by stacit v /etc/apt/apt.conf napsat

Acquire
{
  http
  {
   Proxy "http://cache.ten34.ces.net:3128";
  };
};

Jinak v tom prikladu je to pekne popsane. Jinak manualova stranka
v apt.conf (tohle myslim vyzaduje apt_0.3.x. slinkova binara je
http://www.debian.org/~jgg/apt_0.3.11......).

				Petr Čech
P.S. www.debian.cz a mailing list czdebian-l na debian.cz
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz