linux kernel cez web

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Úterý Červenec 13 11:34:55 CEST 1999

9 Jul 1999 11:53:43 +0200 Peter Stibrany <cipso na gjh.sk> napsal:
> Ahoj..
>
> S narastajucou velkostou Linuxoveho kernela, sa mi coraz menej chce tahat
> ho (plati aj o patchoch). Tak ma napadla taka vec, ci niekde na Nete
> neexistuje server, kde by som si mohol (napriklad cez web) nakonfigurovat
> svoj kernel, lubovolnu verziu, a na serveri by sa kernel zkompiloval,
> vcetne modulov a potom by sa mi to cele poslalo mailom na danu adresu.
> Na poziadanie by sa mohol pribalit log z kompilacie, ... pgp podpis, ai.

Ta kompilace na serveru mi prijde fakt dost divoka. Docela by
stacilo, kdyby si clovek stahl nejaky zaklad, udelal make ???,
kde by navolil pro jake architektury to chce, jake drivery bude
potrebovat atd, a podle toho by se mu stahlo, to co potrebuje.
(nerikam, jak detailne by se specifikovalo, co bude chtit;
samozrejme by bylo potreba najit rozumny kompromis mezi usporenym
prenosem a praci s ohlidanim dependenci apod.)

> Neviete nahodou o niecom?

martin