Mirror problem

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Červenec 13 16:55:03 CEST 1999

On Tue, 13 Jul 1999, Přikryl Jiří wrote:

> Hello all...
> Mirroruji vzdaleny ftp adresar prg. mirror-2.9-5. V config souboru mam volbu
> do_delete=true a presto mi to nechce mazat soubory ktere jiz na vzdalenem
> ftp nejsou. Netusi nekdo kde muze byt zakopany pes? Help ani Faq mi toho moc
> nenapovedely.
A jak mirrorujete? Prikazem "mirror -g<adresa>"? Pak se v dokumentaci
pise, ze v tomto pripade mirror NECTE konfiguracni soubor. Musite pozit
prikaz "mirror <soubor_s_konfiguraci_pro_konkretni_balik/adresar>"
V tomto souboru uz muze byt veskera konfigurace i s adresami i napriklad
"do_delete=true". V tom mirror.html a pod. jsou priklady.
Nejdriv jsem tim byl prekvapeny, ale je to logicke, kdyz potrebujete
mirrorovat vic veci, mate ke kazde akci extra konfigurak.

Zdravi Jaroslav Honsa.