Remate Postscript a LPD

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červenec 14 11:20:19 CEST 1999

> Hi,
> pri tisku na vzdalenou Postscript tiskarnu mi po kazdem jobu vytiskne
> jeste souhrnnou stranku. Je na ni uzivatel, jmeno jobu atd (asi ctyri
> radky). Nevim, jestli to dela tiskarna, LPD, ci neco jineho. Nevi nekdo,
> jak to odstranit?
>
> Tiskarna HP-5000n, Postscript.
> RedHat Linux 6.0, tiskarna instalovana 'printtoolem' jako 'remote lpd',
> filtr 'postsript'.
Jsou dvě možnosti.
V /etc/printcap položka má být: sh (supress header) a
nastavení jetdirect karty (banner: off) pomocí "telnet ip.adresa.jetdirect.karty"

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe