ceske uvozovky pod X

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Červenec 14 11:35:33 CEST 1999

> nevite nekdo, kde by se dal najit cesky font s typografickymi uvozovkami (tj
> ,,neco takovehleho``). Samozrejme tak, aby kazda uvozovka byla jeden znak.
> "Prohledaval" jsem ceske fonty, ktere jsou u RH5.1 z CPressu, ale marne :-(
> Vim, ze pouzivat ceske uvozovky je mozne bez problemu s TeXem (to ovsem neni
> zadne prekvapeni ;-), dokonce i s LyXem, ale rad bych to rozchodil i pod
> StarOffice a ten vyuziva k zobrazovani pisma Xka. Jak to dela LyX nevim, mozna
> tam hazi dve carky ,, ..... Nevite nekdo, co s tim?

Pokud pouzivate ISO-8859-2 kodovani, tak xfd na oblibeny font
ukazuje, ze toto rozliseni v tomto kodovani neni. Cili bud pri
zobrazeni skladat, nebo zustat u normalnich uvozovek.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.