Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Červenec 14 13:39:59 CEST 1999

Dne 14. 7. 1999 Petr Snajdr napsal:

> Neco podobneho jsem jiz take videl, upne do puntiku.
> Po x experimenetch jsem dosel k zaveru, ze minimalne HW
> je v tom nevine. Prijde mi to opravdu jako nejky bug
> v kernelu. Obecne se mi zda, ze zvalste u zatizenych
> serveru mohou byt s jadrem nejake problemy.
>
> Onecem v tomto smyslu se zinoval nekdy drive v teto konferenci tusim
> i Michal Krause. Jak to nakonec dopadlo?

Nijak zvlast. Round robin DNS s vice IP na jednom rozhrani pomohl jenom
castecne, zbytek resime hrubou silou - upgradem procesoru. Load pri floodu je
ted uz "jenom" 19 oproti drivejsim 200>. Mam ale pocit, ze muj problem byl
mirne odlisny, to, co se popisuje tady IMHO opravdu vypada jako SYN Flood
utok (nebo pouhe prehlceni bufferu z mnoha spojeni) na stroj bez SYN cookies,
ale nepredpokladam, ze by nekdo tuto ochranu na serveru nemel.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison