problem s napalovanim xcdroast

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Červenec 14 14:05:15 CEST 1999

Dobry den,

Lafy wrote:

> Mam problem s napalovanim na linuxe xcdroast-tom. Mam verziu 0.96. Ked
> napalim CDcko, vo windowsoch vidim len obsah jedneho adresara v roote. Cela
> adresarova struktura je v kybli. Najprv som si myslel, ze je problem s tym,
> ze sa mu tam nezmesti lead-out, ale aj ked som napaloval 590MB tak to
> prejavovalo rovnake znamky. Skusal som to CD pozriet pod linuxom. A bez
> problemov vidim adresare.
> Neviete, kde by mohol byt pes zakopany? V tom xcdroaste nie su nijake
> specialne prepinace...

Ale jsou... Je treba tam zapnout Joliet extension. xcdroast pali
standardne jen Linuxova CD (RockRidge extension), ale ma v nabidce i
volbu pro Windows, pricemz Linux dokaze cist pouze Windowsovska CD...

Uz mi tu delsi dobu lezi rozdelany preklad CD-Writing-HOWTO a ne a ne se
k nemu zase dostat... :-( Alespon Vas odkazu na anglickou verzi...

> Diky, Lafy

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72