Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Červenec 14 15:20:19 CEST 1999

On Wed, 14 Jul 1999, Petr Tesarik wrote:

>      03:47	"cannot load interpreter"

Mozna bych si prekontroloval zdali obcas v systemu neni
prilis mnoho procesu, otevrenych souboru apod.
Idealni by bylo nechat si generovat statistiky interface, systemovych a
jinych veci pres MRTG. Z toho se da obcas na ledacos usuzovat :-)

> Vic jsem toho bohuzel nezachytil, ale je z toho zrejme, ze to cele
> odumira postupne.

Osobne bych rekl, ze samotne odumreni trva tak posledni
2-3 minuty a pak to ani nepingne.

> Jo, to by slo. Sledovat /proc/net/ip_acct...

Pozor na to , aby se to nerobootovalo pokazde kdyz
tam v noci nikdo neni nebo kdyz providerovi spadne linka :-)
monza bych zkusil nejaky minimalni trafik generovat k neblizsimu routru
sam :) (hloupy napad :))

> Na stejnem HW to funguje uz pres pul druheho roku. Navic se nikde
> neobjevuji hlasky, ktere by ji nasvedcovaly.

To nic neznamena, pokazit se to muze kdykoliv.
Pokud jde o hlasky pak bych zkusil pustit nekolik kompilaci jadra
a cekat na signal 11 napr :)). jen takovy napad :)

> Opet nikoli. Zda se, ze to deterministicky (treti den po sobe) pada
> behem automaticke nocni udrzby dat, kdy asi dojde k tomu velkemu
> loadu.

Ano, myslim, ze stim bych mohl souhlasit, nejak tak mi to prislo taky
i kdyz nevim zdali ten load neni az sekundardni.

> OK, zkousim 2.0.37. Da se verit rade 2.2.x na zatizenem serveru? Zatim

Myslim, ze ano.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr