Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

Radek_Sedmak na EUROTEL.CZ Radek_Sedmak na EUROTEL.CZ
Středa Červenec 14 15:43:40 CEST 1999

Nevim jestli jste o tom slysely ale existuje DoS jmenem Winfreeze ktery docela
uspesne zabiji Win95,98,NT 4.0 do SP5 a zpomaluje Win2000 (zvysuje load). Na
linuxu je s tim neco udelano v 2.2.10 kernelu. Jde o ICMP redirekt utok. v
podstate modifikace routovaci tabulky. Na win se tento utok da zjistit pomoci
route -print kde to vytiskne v routovaci tabulce spustu nesmyslnych zaznamu. Na
linuxu to jde odsledovat treba pomoci IPTrafu. Nevim co mate za jadro. No a
pokud to modifkuje tu routovaci tabulku tak modri uz vedi kam se podela pamet je
to cache pro routovani route -C pokud se nemylim zkuste to a uvidite.

R.S.

PS: Zdrojaky od DoS mam. M$ myslim v SP5 opravil tuto chybku tim ze zahazuje
ICMP redirekt ( nevim to na 100%). Neco podobneho probehlo i o uprave kernelu
2.0.36 kde se vykomentovalo nejake volani a uz to jelo. Mozna jsem mimo kybl ale
preci zkusit se ma vsechno.