Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Červenec 14 16:48:03 CEST 1999

tesarik na petr.lupa.cz (Petr Tesarik) writes:

> Jisty clovek (Robi na junyks.cz) napsal clanek. Najdete ho na
> http://www.junyks.cz/article.asp?id=343 a rozhodne stoji za
> precteni. Dozvite se z nej napr. ze jsem neinformovany a neschopny
> clovek, zatimco (i z jinych clanku na Junyksu) jest zrejmo, ze Robi
> vse umi nejlepe. Tak tedy, tam se mj. pise, ze se mozna jedna o me

Neni to nahodou ta osoba, co se ucastnila prevodu(kradeze?) jiste
domeny tak, ze se tim musel zabyvat p. Orsag (spravce domeny CZ) a byl
z toho podle vseho pekne na...ny ?
Myslim, ze technicke dovednosti mu nelze uprit :-)
Horsi uz je to s etikou.

Je uprimne receno dost pochybne psat o takovych vecech v online
casopisech. Skoro mi to pripomina DD. Zvlaste, kdyz predtim ani
neporadi.

Brno, Czech Republic