Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Středa Červenec 14 18:25:27 CEST 1999

> Neni to nahodou ta osoba, co se ucastnila prevodu(kradeze?) jiste
> domeny tak, ze se tim musel zabyvat p. Orsag (spravce domeny CZ) a byl
> z toho podle vseho pekne na...ny ?
> Myslim, ze technicke dovednosti mu nelze uprit :-)
> Horsi uz je to s etikou.

Chtel bych mit nejen vase zdroje informaci, ale take vase starosti, verte mi. Mozna pro vas nebude bez zajimavosti, ze danou veci se zabyva ci zabyvala podle mych informaci Policie CR a vysledku se zatim zadnych nedobrala. Vyrknout tedy soud z vasi strany o ucasti kohokoliv na podobne akci je minimalne velice zvlastni.
Verim nicmene, ze o dane kauze jste jiste informovan natolik dobre a z natolik duveryhodnych zdroju, aby vase osoba nemusela celit pripadne zalobe ci jinym podobnym opravnym prostredkum.
Tim nerikam, ze k nim chci sahnout, nicmene je treba si z vasi strany uvedomit jednu zakladni vec - pokud cokoliv verejne publikujete a vyjadruje to k libovolne veci nejake stanovisko, je predevsim zahodno mit nejen duveryhodne informace, ale take urcitou kulturu, jak je to psano a podklady, kterymi mohu sve informace dolozit.

> Je uprimne receno dost pochybne psat o takovych vecech v online
> casopisech. Skoro mi to pripomina DD. Zvlaste, kdyz predtim ani
> neporadi.

I zde je dosti diskutabilni, zda poradit ci nikoliv. Mozna si to neuvedomujete, ale jsou i lide, kteri se treba zivi prave Linuxem, tedy konkretne podporou uzivatel, instalacemi, zakazkovymi konfiguracemi atp. Taci za sve znalosti pobiraji penize.
Pristup typu - a neporadi i kdyz vi, kde je problem je jiste zajimavy ze strany toho, kdo ma nejaky problem. Pokud ovsem budou i sofistikovane rady v libovolnem takovemto pripade zadarmo, dostaneme se nekam uplne jinam a totiz do situace, kdy se zastavi vetsina vyvoje vypocetni techniky a programovych prostredku, jakozto i zkrachuje velmi mnoho firem. Duvodem toho bude nedostatek financi pro lidi, ktere jejich znalosti a vypocetni technika zivi.
Navic si myslim, ze prave Petr Tesarik neni clovekem, ktery by dany problem nedokazal resit, slo z jeho strany spise o zbytecny "vykrik do tmy". Pokud vas zajimaji dalsi informace, jednak jsem je psal sem do konference v jinem prispevku, kde jsem zminoval prave problemy starych verzi programu a druhak take rozdily mezi jim pouzitym a nasledujicim, ve sve rade zatim poslednim, jadrem.

S pozdravem
                   Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru
http://www.junyks.cz
e-mail: robi na junyks.cz