Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Středa Červenec 14 18:04:33 CEST 1999

Zdravim,

> Opet nikoli. Zda se, ze to deterministicky (treti den po sobe) pada
> behem automaticke nocni udrzby dat, kdy asi dojde k tomu velkemu
> loadu.

Hmm, mel jsem podobny (ne-li stejny) problem jako Ty ... preinstaloval jsem
server z jedne masiny na jinou a pri velkem loadu (ovsem ne cpu, ale hdd)
prestalo fungovat sitovani - a to kompletne .. nevim, jak je to mozne,
jak to resit, ale pomohl prechod z one 'nove' 486ky na ponekud starsi 586ku.
Konkretne puvodni cpu bylo AMD 486/80 a nove je K5/90. Je mi to divne,
ale od te doby, co jsem zmenil to cpu (+ desku, samozrejme), tak to chodi bez
chyby ... (Hdd je WDC AC14300R)

S pozdravem
               Michal Safranek
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: admin of *.jhrnet.cz, after-holiday muni student, linuxfan, human being