Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Červenec 14 18:43:36 CEST 1999

robi na junyks.cz (Robert Hanzlik) writes:

> [...]
> kohokoliv na podobne akci je minimalne velice zvlastni.  Verim
> nicmene, ze o dane kauze jste jiste informovan natolik dobre a z
> natolik duveryhodnych zdroju, aby vase osoba nemusela celit pripadne
> zalobe ci jinym podobnym opravnym prostredkum.  Tim nerikam, ze k
> nim chci sahnout, nicmene je treba si z vasi strany uvedomit jednu
> zakladni vec - pokud cokoliv verejne publikujete a vyjadruje to k
> libovolne veci nejake stanovisko, je predevsim zahodno mit nejen
> duveryhodne informace, ale take urcitou kulturu, jak je to psano a
> podklady, kterymi mohu sve informace dolozit.

Ja jsem prece nerekl, ze vy jste tu domenu ukradl. Stejne tak jste
mohl byt obet. Pouze jsem konstatoval, ze jste byl ucastnikem, nebo
lepe receno vase identita (kterou vam mohl nekdo v ramci techto
operaci odcizit).

Uf. Ale jsem neskonale stasten, ze sve dopisy digitalne
nepodepisuji. To bych se ocitl asi v pekne kasi.

> I zde je dosti diskutabilni, zda poradit ci nikoliv. Mozna si to
> neuvedomujete, ale jsou i lide, kteri se treba zivi prave Linuxem,
> tedy konkretne podporou uzivatel, instalacemi, zakazkovymi
> konfiguracemi atp. Taci za sve znalosti pobiraji penize.  Pristup
> typu - a neporadi i kdyz vi, kde je problem je jiste zajimavy ze
> strany toho, kdo ma nejaky problem.

To chapu, ale je rozdil nabidnout sve sluzby (privatne: Jsem nejlepsi
a vas problem vyresim za xxxx Kc) a napsat clanek, ktery z
dotycneho dela blba, ktery tomu nerozumi.

A uprimne receno menit fungujici jadro, jenom proto, ze existuje
novejsi? Me treba jela 2.0.36 v pohode a 2.0.37 sice nasla obe sitovky
3com, ale nechtela po jedne z nich komunikovat (konfigurace byla uplne
stejna).

Brno, Czech Republic