Input/Output error

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 15 08:33:21 CEST 1999

>   No a pokud to neodmountim a znovu nenamountim tak to dela porad, vsude,
> dokonce to vypisuje i `df`, atp. Kdyz to namountim znova tak to vydrzi
> zase jenom par pokusu, takze porad umount/mount, ...
>
>   Nevite nekdo cim by to mohlo byt? Neni to nejaky bug v MC?

Mne to delalo s RH5.1 jednou s CDROMkou a jednou se sitovkou, ale nebyla to chyba HW, bylo to spatnou instalaci (kdyz jsem vubec s linuxem zacinal, jak jsem se linux naucil instalovat, bylo po problemu).

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC
         computer hardware and software
     byla pouzita zalozni postovni schranka,
    jaroslav.lukes na k-net.cz ma poskozena data