ifup eth2 kousne jadro VYRESENO

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Čtvrtek Červenec 15 09:16:08 CEST 1999

Zdravim,
    takze problem jsem vyresil nasldovne.
Musel jsem prinutit masinu aby aby dala kazde karte jine IRQ.
V biosu lze nastavit kazdemu PCI slotu natvrdo IRQ a docela to funguje,
hacek je ovsem v tom, ze jsem jeste musel preskladat karty v masine.
Ona totiz ma 5 PCI slotu a 2 ISA sloty, jenze bios umi nastavovat pouze
4 PCI sloty, takze karta v patem slotu se chova nejak nedefinovane
a bere si IRQ stejne jako ma karta v prvnim slotu (to jsem si overil).

Ted jsem se dostal do situace, ze sitovky maji IRQ 9, 10, 11, ale
uz se mi nepodarilo nastavit v biosu aby karta s IRQ 9 nesdilela
toto preruseni s ACPI managerem. Ale bere neco podobneho vubec
Linux v uvahu ?

Jinak jsem se jeste dival na ten procesor a je to cista P2 450.
je to neuveritelny co si da hardwarova firma postavit za router,
moje puvodni specifikace byla na P100 :-) a oni rekli, ze by dali
radsi neco trosku nepsiho :-), tak dali.

        Takz diky za rady
                    JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00