problem s napalovanim xcdroast

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Čtvrtek Červenec 15 10:52:39 CEST 1999

> Problem je, ze ja som zapol Win95/NT (Long Filenames) predvolbu, ktora v
> sebe obsahuje aj nastavenie Joliet. A zaujimave je, ze to cdcko ide citat
> pod Windowsami aj s dlhymi menami, lenze vidim v roote len subory, ktore
> mali byt v jednom z adresarov a nic ine. To mi je zahada.
> Stretol sa niekto s niecim podobnym?
> Lafy

Jo, dokonce primo na CD palene WinOnCD. Asi ten samy problem: vytvoril
jsem adresarovou strukturu, ale na CD byl videt jen obsah prvniho
adresare a byl videt v rootu a ne v adresari. Proste to vypadalo, jako
by vypalil jen ten obsah prvniho adresare a dal ho do rootu. Jake bylo
me prekvapeni, kdyz jsem zjistil (v Linuxu), ze tam vsechna data jsou (a
spravne). Asi ma Linux lepsi Joliet, nez Microsofti :-)

Dave