VYRESENO: gvim a mrtve klavesy (delsi)

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Červenec 15 11:37:27 CEST 1999

Stanislav Meduna <stano na trillian.eunet.sk> wrote:
> Mimochodom, v RH distribucii vile je zase treba
> nastavit --with-locale - inak sa chova rovnako
> ako vim.
>
> V RH 6.0 rxvt samozrejme zase nechodi (zrejme
> je Japoncov a Korejcov viac ako Cechov a Slovakov :-))
> Ja som ten boj s veternymi mlynmi vzdal a pamat-nepamat
> pouzivam xterm...

   Mozna to je boj s vetrnymi mlyny, ale podle mne to chce pri kazde
nove distribuci poslat bug report na Bugzillu, informaci do konference
(nebo konferenci) a otravovat, otravovat, otravovat, dokud to neopravi
(teda samozrejme pokud tam ta chyba porad je ;-).

                                                  S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229