Smazani polozky podstromu v GTK (GtkTree)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Červenec 15 11:36:48 CEST 1999

   From: Vladimir Michl <Vladimir.Michl na seznam.cz>
   Date: 14 Jul 1999 22:23:44 +0200

Ahoj,

   > napred jsem mel problem s tim, jak smazat vsechny polozky podstromu.
   > Nakonec jsem to ale vyresil. Zbyva vsak jeden problem, pokud potrebuji
   > smazat pouze jednu jedinou polozku.
   >
   > GtkTree *tree;

před tím, než se začneš rozčilovat nad tím, že v GtkTree něco nejde, tak
doporučuji ihned začít používat GtkCTree, věř mi, že si ušetříš podstatnou
část své nervové soustavy :-)

   > Pokud zavolam gtk_tree_clear_items(tree, 0, 0) neodebere zadnou.
   > Pokud zavolam gtk_tree_clear_items(tree, 0, 1) odebere prvni dve.

Bohužel neporadím, protože tree jsem použil pouze jednou a už nikdy :-)

   > pouziti gtk_container_remove, jsem nepochopil, vzdy mi to nahlasi
   > chybu pretypovani.

gtk_container_remove slouží k odebrání kompletního widgetu z nějakého
containeru, ne k odebrání položky z GtkTree. Nevím proč je v gtk tutorialu
napsáno, že slouží k odstranění jedné položky z GtkTree. Ostatně, myslím že
GtKTree už není moc ani rozšiřován ani upravován a tak bych se ani nedivil,
kdyby v něm byly chyby, ale nedíval jsem se.

BTW - našel by se zde zájem o založení samostatné konference o gtk a o
programování aplikací pod ní?
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz