ifup eth2 kousne jadro

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červenec 15 13:04:22 CEST 1999

On 14 Jul 1999, David Rohleder wrote:

W>Tady toto platilo u ISA, jak moc to plati pro PCI karty nevim, ale
W>myslim, ze je to u nich trochu jinak. Urcite je tady nejaky guru,
W>ktery o tom alespon neco slysel (napr. Yenya, vim, ze to slysel na
W>EurOpen, tedy ja taky, ale ztratil jsem se po prvni ctvrthodine).

vopred hovorim ze nie som guru, ale mozno pomozem. Samotna funkcia
IRQ je rovnaka pre ISA aj PCI zbernici - skratka je to moznost, ako
karta povie procesoru, ze sa nieco stalo (napriklad ze dokoncila
cinnost).

Vo vacsine biosov sa da v dnesnej dobe priamo nastavit, ktory PCI clot
ma ktore IRQ. Linux si tuto informaciu zistuje pri boote.
Ak to nepojde nastavit tam a ak je este jeden volny slot,
skusil by som prekladat karty, az kym to nenabehne. Ak nie su volne
ziadne IRQ-cka, vypol by som v setupe nepouzivany on-board hardware
(napriklad na masine kde sedim mam vypnute sekundarne IDE a porty).

je takmer iste, ze existuje elegantnejsie riesenie - ale lepsi
vrabec v hrsti..

s pozdravom,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk