IPX pres PPP

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červenec 15 13:10:23 CEST 1999

On Wed, 14 Jul 1999, Pavel Trefny wrote:

W>Dobry den,
W>mam takovito poblem. Mam nohezeny ipx/spx na ppp, ale neproroutuju se na
W>ethernet. U eth0 i eth1 je zadana ipx adresa ramec. Je spusten IPXd.
W>kernel 2.2.10
W>v jadte mam zakompilovano vsechno co se tice IPX i internal net.
W>Prosim pomoc
W>Pavel Trefny
W>trefny na fontan.cz

Mate zakompilovanu podporu IPX aj v pppd? Kedysi som sa tym zaoberal
a viem, ze existuje IPX-HOWTO - malo by sa tam pisat uplne vsetko potrebne.

s pozdravom,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk