rozdil mezi /dev/ttyS* a dev/cua*

Čtvrtek Červenec 15 13:58:58 CEST 1999

Milan Plsek napsal:

> Dobry den,
> rad bych se zeptal jaky je vlastne rozdil mezi temito dvema rozhranimi.
> Rozbihal jsem si totiz modem a jelikoz mi ttyS0 nechodil, zkusil jsem
> cua0. Nekde jsem totiz vycetl, ze ttyS* se pouzivaji pro volani dovnitr,

Jenom ten, ze cua* jsou deprecated, nepodporovany. Zapomente na ne,
nepouzivat, vymazat odevsad.

> kdezto cua1 pro volani ven. Nechodilo to take, ale to neni podstatne - je

Puvodne ano, ale byly problemy se zamykanim devicu, lock na cua0 neznamenal
lock na ttyS0, coz by mel. Navic se tohle musi resit i u programu, ktere
delaji zamky typu .LOCK.cua0. Jak mam poznat, ze ttyS0 je to same.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz