Jan na moduly ?

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Červenec 15 14:31:46 CEST 1999

Mam dojem ze opl3sa2 se musi do conf.modules napsat trochu jinak
V dokumentaci k 2.2.9 je to popsani:
s Yamahou to chodi krasne.
Nezapomente na isapnp.
Kdyz tak muzu napsat postup na instalaci yamahy a
jejich klonu na 2.2.x, ale oproti 2.0.x je to opravdu podstatne jednodusi.

Tak to by to asi melo byt:
alias char-major-14 opl3sa2
pre-install opl3sa2 modprobe "-k" "ad1848"
post-install opl3sa2 modprobe "-k" "opl3"
options opl3sa2 io=0x370 mss_io=0x530 mpu_io=0x330 irq=7 dma=0 dma2=3
options opl3 io=0x388
options ... musi byt stejne jako v isapnp.conf.