konfigurace Samby

Jan Cervenka jan.cervenka na iol.cz
Čtvrtek Červenec 15 23:01:06 CEST 1999

Dobry den ci vecer,

Snazim se uz nekolik hodin (asi tri dny) nakonfigurovat sambu jako
server s autentizaci (NT domeny). OS RedHat 6.0

Nastaveni sdileni disku vcelku nebyl problem, horsi je to s tou autorizaci
pri prihlaseni.
preden se priznam, ze neumim moc dobre anglicky a prace se slovnikem je pomala,
ale uz jsem vycetl ,ze win 95 a 8 posilaji zasifrovana hesla. pokud nastavim tutovolbu v SMB.conf v
logu najdu hlasku o neexistenci overovaciho (asi desifrovaciho(tusim)) serveru.

Jestli nekdo tusite , jestli je nekde za inetu navod v cestine, nobo byste
nekdo byl tak laskav a poslal mi konf. soubory na ukazku, byl bych velmi vdecny.

S pozdravem Jan Cervenka