zacatecnik - KDE - nejde cestina

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Červenec 16 10:21:40 CEST 1999

Nebo naopak vůbec nepotřebujete jinou než kikbd :)

Mám normální RH6.0 (nikoliv cz) a nic jsem s ním po instalaci nemusel dělat.
kikbd již používám velmi dlouho. Velmi se mi líbilo, že při použití Xserveru
od StarNetu a logování na dálku jsem normálně mohl používat kikbd a nemusel
jsem zkoumat, jak je či není nastaven příslušný Xserver.

Slávek.