Linux a Amiga PPC?

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Pátek Červenec 16 10:39:23 CEST 1999

Zdravim!

Sleduju tuhle konferenci jiz nejaky cas, a zda se mi, ze je to teda spis o
Linuxu na platforme Intel, kde ho take pouzivam (aspon se snazim), ale ...
Nedavno jsem si poridil pocitac Amiga s procesorovou kartou PowerPC 604e/240
Mhz, gfx. B-VisionPPC 8MB, jinak celek standardni veci jako 4.5 GB SCSI
disk, 64 MB SIMM, 32x Toshiba CD-ROM (SCSI) atd. Je asi zbytecne tady
rozepisovat celou tuhle konfiguraci. Sem s AmigaOS dost spokojen, ale preci
jen bych si rad vyzkousel silu Linuxu i na tomhle stroji. Ma nekdo
zkusenosti, nebo info o Linuxu na tyhle platforme??? Vubec nevim kam se
obratit. Na linux.org sem nic podrobnejsiho nenasel. Nevim ani jestli
existuje portace pro AmigaPPC, pro MC680x0 to snad existuje (ale pouziva to
dneska jeste nekdo?) ...

Diky.

Vaclav Zelenka
NSD-Maintenance