Konfigurace Xwindows

naplava na cslab.felk.cvut.cz naplava na cslab.felk.cvut.cz
Pátek Červenec 16 11:25:18 CEST 1999

> Pokud jste zacatecnik, tak vam na rozbehnuti xserveru bude stacit prikaz
> setup, ktery v RedHat 6.0 spusti konfiguracni program. Celkem spolehlive a
> jednoduche.

Dekuji za informaci, ale nejak mi to nejde. Navic ted nejsem
schopen spravne nakonfigurovat monitor a grafickou kartu. Mozna,
ze je problem prave v tomto bode. Ale kdyz jsem delal instalaci a
nastavoval parametry, tak konfigurace probehla bez problemu a X
jsem nespustil z duvodu uvedenych v predchozim mailu. Takze
trochu preformuluji otazku - potrebuju rozbehnout Xwindows na
notebooku Compaq Armada 1700 a nejak se mi to nedari - ted uz
nejsem schopen dat dohromady grafickou kartu a monitor - vzdy mi
to v sekci kdy testuje spusteni Xwindows da hlaseni, ze jsou
problemy. Muze mi nekdo poradit? Dik

			Pavel Naplava