Hesla

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Červenec 16 11:38:09 CEST 1999

On Fri, 16 Jul 1999, Borek Lupomesky wrote:

>    Nejde a to ze zasadnich duvodu. Algorithmy crypt a MD5 jsou odlisne a
> obe implementuji "jednosmernou" hashovaci funkci. Tzn. ze puvodni heslo z
> toho zasifrovaneho nedostanete, coz ovsem znamena, ze je nelze ani
> zasifrovat jinym algorithmem (MD5).

Kdyz uz se tu resi problematika hesel - 'nadhodim myslenku' :-))  -

Jak maji sifrovana hesla windows ? Neni to nahodou MD5 ? Jde mi o to
zda by hesla MD5 ulozena v shadow nemohla pouzivat rovnou samba bez
nutnosti mit zvlastni soubor s hesly, kdyz chcete pouzivat kryptovana
hesla pro pripojovani z win.