Konfigurace Xwindows

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Pátek Červenec 16 11:51:40 CEST 1999

Pavel Naplava wrote:

> trochu preformuluji otazku - potrebuju rozbehnout Xwindows na
> notebooku Compaq Armada 1700 a nejak se mi to nedari - ted uz
> nejsem schopen dat dohromady grafickou kartu a monitor - vzdy mi
> to v sekci kdy testuje spusteni Xwindows da hlaseni, ze jsou
> problemy. Muze mi nekdo poradit? Dik

No, ja osobne jsem mel podobne problemy (a nejen s Xsama) se svym HP
Omnibook. Dost se o Linuxu a notebookach lze dozvedet na
http://www.cs.utexas.edu/users/khacker/linux-laptop, snad tam neleznete
dalsi odkazy. Ja jsem podle toho nasel dost info, dokonce i X-Server
(executable) a XF86Config primo pro moji gfx. NeoMagic MagicGraph 128XD,
ktera neni bezne podporovana (i kdyz myslim, ze v 2.2.6 uz jo) ...

Preju hodne stesti!

PS: Doufam, ze sem tu adresu opsal spravne (momentalne nemam pristup na
inet)

Vaclav Zelenka
NSD-Maintenance
ALCATEL Czech, s.r.o.