nova verze jadra

David Wenzel David.Wenzel na clnet.cz
Pátek Červenec 16 13:37:06 CEST 1999

Filip wrote:

> Co musim provest, aby se mi nabootovalo nove jadro a pouzivalo nove moduly ?

zkopirovat /usr/src/linux-2.2.10/arch/i386/boot/zImage do /boot, nejak
inteligentne prejmenovat (treba linux-2.2.10),
poeditovat /etc/lilo.conf na pridat dalsi volby pro nove jadro (opsat to, co se
tyka staryho kernelu a upravit) a pak uz jenom udelat lilo. Kdyz bude volba pro
kernel 2.2.10 v lilo.conf jako prvni, tak bude defaultni..... jinak man
lilo.conf ...

po make zImage se jeste dela make modules a make modules_install...... tam uz
neni pak treba nic eXtra dodelavat

> K cemu slouzi soubory boot.b, chain.b, map, modules-info<verze> ? Musim je
> menit (jak) ?
> Jak ziskam modules-info-<nova verze> ?

s tema bych si moc nehral........ :}