nova verze jadra

Ivan Suchy ivs na atlas.cz
Pátek Červenec 16 13:42:57 CEST 1999

> Co musim provest, aby se mi nabootovalo nove jadro a pouzivalo nove moduly ?
> (staci nakopirovat  soubor zImage do /boot  a opravit lilo.conf rucne ?)
ano staci
ale treba okrem make zlilo spustit aj
make modules
make modules install
zImage by ste mal premenovat na
vmlinuz-cislo_verzie  a nakopirovat ho do /boot
potom opravte riadok v lilo.conf ktory ukazuje na aktualne jadro
mozete mat aj dve jadra (alebo aj 100:-)
a teda tri zaznamy v lilo.conf len s inym labelom

jeden label linux
jeden label linux.old
jeden label win ak mate aj windows

label potom zapisujete v lilo boot: riadku pri bootovani.
alebo stlacite tab a ukazu sa vam existujuce menovky

po zeditovani lilo.conf
nezabudnite spustit /sbin/lilo aby sa zmeny zapisali
ten zapis ktory je v lilo.conf prvy sa bude bootovat default

v tomto pripade by ste po spusteni /sbin/lilo videl na terminali
added linux *
added linux.old
added win

pripajam vzor

Ivan Suchy
RH6.0  mailto:linux na pobox.sk
Q: Why you are running Linux? A: Love this game.