GLIBC 2.1 versus 2.0

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 16 15:45:10 CEST 1999

Daniel Smolik napsal:
> Dobry den,
> uz me delsi dobu rozciluje, ze nevim jak to je s tou glibc 2.1. Lehce
> jsem hledal a moc nenasel.
> Jak je to s kompatibilitou mezi 2.0 a 2.1 ? Proc nektere programy

No, nejsem asi nejpovolanejsi, ale snad me pripadne nekdo opravi.

Programy skompilovane pro glibc 2.0 chodi s glibc 2.1, pokud nepouzivaji
internu funkce (promenne, ...).  Tyto symboly byly v 2.0 viditelne zvnejsku,
ale v 2.1 jiz ne. Proto treba realpaer, jdk a dalsi nechodi/nechodily.

Je tam jsete jedna nekompatibilita,  a to je libio (hmm. co to vlastne je?).
Na tom myslim pada libglib skompileny pro 2.0.

Snad ne.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz