SMTP problem

Michal Choura xchoura na fel.cvut.cz
Sobota Červenec 17 02:34:15 CEST 1999

On Fri, 16 Jul 1999, Pavel Trefny wrote:

> Dobry den,
> mam tento problem pokud se nekdo snazi z localnich uzivatelu poslat mail
> nekomu jinemu localnimu trva odesilani mailu asi 1 minutu, ale odesle.
> Prosim nepomohl by mi nekdo tento problem vyresit?

Moc informaci jste nam neposkytl, ale zkusil bych se podivat na nastaveni
DNS. Funguje prime i reversni dotazovani na vsech lokalnich pocitacich?
Chyby tohoto druhu obvykle jsou zpusobeny prave spatnym nastavenim DNS.

Pekny den,

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/