VYRESENO: Re: Problem s quotama - specha

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Červenec 18 22:35:03 CEST 1999

> tak jsem to udelal tak, jak jste mi tu radili
> (1. vi /etc/fstab
> 2. mount -o remount,usrquota
> 3. quotacheck -avug
> 4. reboot
> 5. edquota ...)
> a vse funguje, jak ma.
>
> Zda se, ze mini-HOWTO s pocatecnim "touch quota.user" je navod
> k problemum.
  Odpovidam ponekud pozde (bylo zkouskove a pak jsem si uzival prazdnin ;), ale treba
vam to pomuze.
  V kernelu 2.0.36 jsou skutecne dosti zavazne chyby ve quote. Jednim z jejich
projevu je treba i zamrzani procesu v D stavu. Ty chyby maji ovsem tu vlastnost, ze
se projevuji pouze za velmi specifickych okolnosti, a proto to vetsine lidi beha
bez problemu. Kazdopadne na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/jack/quota-fix-2.0.35-2.diff.gz
je patch, ktery opravuje alespon ty nejvetsi chyby (opravit vse temer nejde.. Znamenalo
by to celou quotu prepsat). Pokud vim, jde aplikovat i proti 2.0.36. Pokud tedy stale mate
problemy, zkuste ho aplikovat...

							Honza.